Tillbaka en snabbis!

Hej allihopa som tittar in ibland. Jag har tagit en paus och måste vänta in resten av livet. Livet som många vet krånglar ibland, vilket är ofta för mig egentligen. Men det är bara att bita ihop och göra sitt bästa!

Tanken var jag skulle köra hela sverigecupen och andra cuper i sommar, men det sket sig rejält. Behöver inte detaljer men, det handlar om pengar iallafall.
Därav Rc-stars lades ner.

Till bättre nyheter, så är jag officiellt världens snabbaste på Gran Turismo 6! Jag satte i en av två olika Time Trials världens bästa varvtid på Silverstone med en Nissan R35 GTR! Jag var så otroligt glad för detta!
Jag är även officiellt fjärde snabbaste man i Sverige och sjua i Norden!

Bilen vi körde var en Nissan 370z för bestämma som var snabbast i Sverige samt Norden. En video på mitt varv kommer jag lägga upp.

Att hamna Fyra betyder väldigt för mig, tävlingen som heter GT Academy tar färska GT6 spelare från spelet och sätter dem i riktiga racing bilar.
Den som vinner alla olika utmaningar dem lägger ut vinner ett års kontrakt med Nissans internationella racing team! Men, först måste jag vinna SM finalen som kommer hållas på Sturup i Augusti innan jag får sitta i en bil och göra utmaningarna.

Detta är drömmen, och man kan bara hoppas!

Måste också nämna alla som stöttar mig för min comeback i rc racingen, Hobbywing Sverige, Reservdels RC, Umeå RC och Team Durango Sverige!

Tack för ert stöd, jag ska göra ert stöd rättvisa en dag!

20130731-115522.jpg

This entry was posted in Uncategorized by Fossto. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

